Meet and greet

Igår hade vi middag för mig ute i Långt Borta.
Jag hade tomtedräkt igen (räknar gångerna, gömmer en räkning per gång) och frisyr.
Träffade ett trogen fan (se bild) som gärna ville prata hela kvällen om min stjärnstatus.
Jojo, jaja, men man vill ju hinna äta pepparkakor också!
Man vänjer sig nog aldrig vid att alla älskar en. Blir lika glad varenda gång!



Snart är det jul, det har jag räknat ut eftersom människorna runt omkring mig börjar med den där maten som luktar kryddor och sött. Glögg, nejlikor i överflöd, kanel på alla okanelade ytor, russin for the win och saffran för FÖRTIO KORONOR PÅSEN! Pepparkakor är dock bra. Sätter igång mag-tarm systemet. Peristaltik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0